Campingcar Besinov UBS AG THE WORLD WIDE OFFSHORE SCANDAL
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Campingcar Besinov UBS AG THE WORLD WIDE OFFSHORE SCANDAL

THE SWISS CRIMES BEHIND THE NEUTRAL FACADE & THE MONEY WHICH IS STILL IN SWITZERLAND
 
RegisterEventsSearchPublicationsLatest imagesPICS & CONTACTHomeLog inGallery

 

 MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin



Female
Number of posts : 6588
Birthday : 1952-04-20
Age : 72
Reputation : 0
Points : 25947
Registration date : 2007-04-25

MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES Empty
PostSubject: MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES   MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES I_icon_minitimeSat Nov 18, 2017 7:01 pm

The house we bothe in December 2005. The Price Euros 171 000 paied from the privat bank account Peter Andel.
The Email from the Sparkasse Hochrhein, Mrs.Silvia Schober sendet to my email account at 10:05. Peter Andel was with me in Germany, I had any Computer with me. The payment order arrived 10:50 the Komercni Banka a.s. in Kolin, Czech Republic and was paied the 09th december 2005.
MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES Andel_12

MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES Andeld11

MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES Andels10
CREDIT IN 2008 284 000 Swiss Francs. The credit fees were not paied.


Last edited by Admin on Fri Nov 24, 2017 9:36 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.campingcarbesinov.com
Admin
Admin
Admin



Female
Number of posts : 6588
Birthday : 1952-04-20
Age : 72
Reputation : 0
Points : 25947
Registration date : 2007-04-25

MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES Empty
PostSubject: Re: MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES   MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES I_icon_minitimeSat Nov 18, 2017 7:52 pm

Christine Andel

Hauptstrasse 77

CH- 5075 Hornussen


Hornussen, 15.10.2016


Aussage Peter Andel Zahlung Sparkasse Hochrhein vom 08.12.2005

Betrag Euros 171 000 Hälfte des Kaufbetrages der Liegenschaft Hofmattstrasse 12B

D- 79725 Laufenburg


Gemäss beiliegender Email Kopie von der Sparkasse Hochrhein, Frau Sylvia Schober erhielt ich am 08.12.2005 um 10:05 die Kontodaten für die Zahlung von Euros 171 000.

 

Peter Andel und ich waren zu diesem Zeitpunkt in Laufenburg, Deutschland und nicht in Tschechien.



Gemäss Kopie der Komercni Banka a.s. Kolin stempelte Lubomir Nespor von der Komercni Banka a.s. den Zahlungsauftrag am 08.12.2005 um 10:50 Uhr. Also 45 Minuten nach dem Erhalt des Emails.

 

Die Zahlung selber wurde am 09.12.2005 ausgeführt. Immer in Abwesenheit von Peter Andel welcher sich mit mir in Deutschland befand.

 

Die Unterschrift von Peter Andel auf dem Zahlungsauftrag wurde gefälscht. Der ganze Zahlungsauftrag wurde nicht von ihm ausgefüllt.

 

Peter Andel muss auch Zugang zu meinen Emails gehabt haben.

Im 2005 hatte ich noch keinen Laptop und konnte meine Emails nicht kontrollieren.


MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES Bk240010

Die Unterschrift kann aber muss nicht von Andel sein.
Wenn von Andel dann Blanko unterschrieben.

Siganture Fake or blanco signatures from Peter Andel. He was not in the Czech Republic.
Back to top Go down
http://www.campingcarbesinov.com
 
MY HOUSE IN GERMANY AND THE NOT PAIED CREDIT FEES
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Campingcar Besinov UBS AG THE WORLD WIDE OFFSHORE SCANDAL :: CZECH REPUBLIC TSCHESLO s.r.o. ANTARES s.r.o. SLOVAKIA Arxada Biotec, s.r.o. (Kouřim)-
Jump to: