Campingcar Besinov UBS AG THE WORLD WIDE OFFSHORE SCANDAL
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Campingcar Besinov UBS AG THE WORLD WIDE OFFSHORE SCANDAL

THE SWISS CRIMES BEHIND THE NEUTRAL FACADE & THE MONEY WHICH IS STILL IN SWITZERLAND
 
RegisterEventsSearchPublicationsLatest imagesPICS & CONTACTHomeLog inGallery

 

 PETER KURER SUNRISE UBS

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin



Female
Number of posts : 6591
Birthday : 1952-04-20
Age : 71
Reputation : 0
Points : 25944
Registration date : 2007-04-25

PETER KURER SUNRISE UBS Empty
PostSubject: PETER KURER SUNRISE UBS   PETER KURER SUNRISE UBS I_icon_minitimeWed Oct 10, 2018 10:03 pm

PETER KURER SUNRISE UBS Peter_13

If we talk about the same Peter Kurer which is arrested in France, than are the Facts right, that UBS used Access Cards without a logo. In 2008 I got a card without a logo. The card looks like a sampel or pattern. The producer of this Aaccess cards is the Austrian Mr. Starsich.

Peter Kurer
Chairman of the Board of Directors, (since
April 15, 2016)
Member of the Nomination and Compensation
Committee (since April 15, 2016)
Non-Executive Member
Sunrise Communications Group AG
Year of birth: 1949
Nationality: Swiss
_______________________________________________________________________________________

PROFESSIONAL BACKGROUND
Since 2013 BLR & Partners AG, Thalwil, Switzerland (not listed), Partner and Executive
Member of the Board of Directors
2001 – 2009 UBS, Zurich, Switzerland, Non-Executive Chairman of the Board of Directors;
Group General Counsel and Member of the Group Executive Board
1987 – 2002 Non-Executive Member of the Board of Directors of various companies in
Switzerland (Unisys Switzerland, Kraft Foods Switzerland Holding, Holcim,
Netstal-Machinery, Danzas Holding among others)
1991 – 2001 Homburger, Zurich, Switzerland, Partner and Head of
Corporate Transaction Group
1980 – 1990 Baker & McKenzie, Zurich, Switzerland, Partner; Associate
1977 – 1979 District Court of Zurich, Switzerland, Clerkship
EDUCATION
1980 Attorney at Law, admitted to the Zurich bar, Switzerland
1978 Dr. iur., University of Zurich, Switzerland
1976 LLM Law, University of Chicago, USA
1974 lic. iur., University of Zurich, Switzerland
OTHER ACTIVITIES AND FUNCTIONS

Since 2014 Kein & Aber AG, Zurich, Switzerland (not listed), Non-Executive Chairman of the Board of Directors
Since 2013 SoftwareONE Holding AG, Stans, Switzerland (not listed), Non-Executive Member
of the Board of Directors and Chairman of the Audit Committee Since 2012 Accenture AG, Zurich, Switzerland, Member of the Advisory Board (not a supreme
governing body)
Since 2010 Schönherr Rechtsanwälte GmbH, Vienna, Austria, Member of the Steering
Committee (not a supreme governing body)
Since 2010 Spencer Stuart & Associates B.V., Zurich Branch, Switzerland, Chairman of the
Advisory Board (not a supreme governing body)


Last edited by Admin on Wed Feb 06, 2019 6:43 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.campingcarbesinov.com
Admin
Admin
Admin



Female
Number of posts : 6591
Birthday : 1952-04-20
Age : 71
Reputation : 0
Points : 25944
Registration date : 2007-04-25

PETER KURER SUNRISE UBS Empty
PostSubject: Re: PETER KURER SUNRISE UBS   PETER KURER SUNRISE UBS I_icon_minitimeWed Oct 10, 2018 10:05 pm

UBS / Aussage vom 20.12.2014

Ich, Christine Andel, 20.04.1952, von Basel und Niederdorf, BL
bis 2011 Mitinhaberin der Firma Tscheslo s.r.o. und Penize.cz sowie Ares.cz, Besinov 40, CZ- 28163 Zdanice ehemalige Poststelle Kostelec nad Cernymi Lesy, ab 03.05.2010 mit eigenem Postfach Nr. 59 in Kourim, Tschechien sage wie folgt aus:

Ich tätigte selber nie E-Banking und ich hatte von Tschechien aus nur Kontakt mit meinem Berater Herrn Alejandro Hirter.

Als ich das Konto bei der UBS im 2014 eröffnete hatte ich keine Ahnung vom Ablauf der Zahlungsaufträge, deswegen musste ich mehrmals bei der UBS Brugg anfragen.

Access Karte, Schreiben UBS vom 28.10.2008, Unterzeichnet von den Herren
Urs Christen und Andreas Moor.

Adressiert an Frau Christine Andel-Dietschi, 245-529702 LEITWEG ZP06, BLST ZUERICH. Betrifft UBS e-banking: Ihre neue Access Card.

Gemäss beiliegender Kopie des UBS Scheibens halte ich fest:

- Ich fand die unfertige, nur mit der Vertragsnummer versehene Access Card im Büroschrank von meinem Ex Peter Andel in Tschechien.

- Ich bestellte nie eine Access Card. Da es sich hier um mein Portfolio handelte erst recht nicht. Das Geld war angelegt.

- Ich stand im 2008 mit meinem Berater Herr Hirter in Kontakt und war im Oktober 2008 in ärztlicher Behandlung in Rosenheim, Deutschland. Ich traf mich Ende Oktober, anfangs November 2008 mit Herrn Hirter bei der Basler Kantonalbank in Riehen, Baselland. Herr Hirter war ab Oktober 2008 nicht mehr bei der UBS tätig. Der UBS Brief stammt zur Erinnerung vom 28.10.2008.

- Ebenfalls fand ich ein Schreiben der UBS vom Mai 2010 bezüglich oben erwähnter Access Card. Im Mai 2010 war ich zwar in Tschechien, hatte jedoch keine UBS Unterlagen dabei. Ich war sehr krank. In meinem Haus war Jürgen Ulrich von Konstanz, Deutschland. Er erledigte für mich die anfallenden Arbeiten. Ich hatte keine Post und ich erhielt keine Post.

Das Postfach in Kourim richtete ich ein, nachdem ich in meinem von meinem Tschechischen Anwalt eigerichteten Internet Postfach in Prag keine private und keine geschäftliche Post erhielt. So wie ich das sehe, unterschlug mir Peter Andel meine Post. Da mein Portfolio 245-529702 jedoch im 2008 nicht leer geräumt wurde, ist Peter Andel zwar mitschuldig aber immer in Zusammenarbeit mit der UBS. Ich wiederhole zur Erinnerung: am 28.12.2008 war ich in Rosenheim, Deutschland dann in Basel, Schweiz.

PETER KURER SUNRISE UBS Ubs_ac11
Back to top Go down
http://www.campingcarbesinov.com
 
PETER KURER SUNRISE UBS
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» IPCO AND SUNRISE & CZECH REPUBLIC
» ALEXANDER GIER UBS AG SUNRISE SWITZERLAND ALSO UNDER UBS AG IN COOPERATION WITH PETER ANDEL
» WHO IS PETER ANDEL
» PETER ANDEL
» Peter Andel Junior, Peter Andel Senior, KOV Velim, the gotten Drug

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Campingcar Besinov UBS AG THE WORLD WIDE OFFSHORE SCANDAL :: CZECH REPUBLIC TSCHESLO s.r.o. ANTARES s.r.o. SLOVAKIA Arxada Biotec, s.r.o. (Kouřim)-
Jump to: